neděle 25. května 2008

VÝLETOVÁNÍ



1.den.Na letišti.

Čekám na Kamila na letišti. Srdce mi buší. Už se to blíží.Letadlo z Kuala Lumpur už přistálo.Lidé vycházejí. Kamil nikde. Všichni už se rozprchli. Kamil stále nikde. To je divné. Sice je vždycky až úplně poslední, ale tentokrát to trošku přehnal. Letištní hala je prázdná a Kamil nikde. Nečeká na mne náhodou v Jakartě? Kamile, kde jsi? Ty ses ztratil? Ne, já jsem v Jogje na letišti a čekám až si mne tu vyzvedneš....Jistě, já čekala u vnitrostátních letů, zatímco Kamil u mezinárodních. Našli jsme se. Ještěže máme ty telefony.
Šmudlík se mnou na letišti nebyl. Jedeme s Kamilem do města taxíkem. Hotýlek jsem vybrala úžasný. S bazénem, klimoškou a teplou vodou.Tak se někde dobře najíme. Oběd ve ViaVia. Mňam. Večere v Silla, japonská restaurace na severu Jogjy. Ještě větší mňam. Na zítřek objednám auto. Chceme na Prambanan a Borobudur..

Žádné komentáře: